
Consiliul Județean
În conformitate cu prevederile art.170, alin.1, din OUG. 57/2019 privind Codul administrativ, Consiliul Judeţean este „autoritatea administraţiei publice locale, constituită la nivel judeţean pentru coordonarea activităţii consiliilor comunale, orăşeneşti şi municipale, în vederea realizării serviciilor publice de interes judeţean”. Atribuţiile Consiliului Judeţean sunt prevăzute la art. 173 din OUG nr. 57/2019.
În vederea reducerii riscului de infectare cu noul coronavirus – SARS-CoV-2 sau cu alte infecţii respiratorii, încurajăm toate persoanele fizice şi juridice să transmită documentaţia/petiţia/cererea adresată Consiliului Judeţean Cluj în format electronic prin e-mail, pe adresa infopublic@cjcluj.ro, sau prin fax, la numărul 0372-640070, şi să evite, pe cât posibil, deplasarea la sediul Consiliului Judeţean Cluj pentru a depune documente în original, dacă acest lucru nu este imperios necesar!
Pentru documentaţiile de Urbanism şi avizări D.A.D.P.P. vă rugăm ataşaţi CD/STICK cu documentaţia SCANATĂ
Alte documente ulterioare aferente acestor documentaţii se transmit pe e-mail:
* Urbanism urbanism@cjcluj.ro
* Avizări D.A.D.P.P. office.dadpp@cjcluj.ro şi liviu.hincu@cjcluj.ro
Valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice se menţine pe perioada stării de alertă. Adică, certificatele de urbanism, autorizaţiile de construire, avize, cărţi de identitate, permise de conducere, autorizaţii de funcționare şi altele asemenea, nu o să expire pe perioada stării de alertă, valabilitatea acestora fiind extinsă pe toată perioada instituirii stării de alertă şi timp de 90 de zile după expirarea acesteia.
Ghidul pacientului COVID-19
Conturi CJC
* Urbanism urbanism@cjcluj.ro
* Avizări D.A.D.P.P. office.dadpp@cjcluj.ro şi liviu.hincu@cjcluj.ro
Valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice se menţine pe perioada stării de alertă. Adică, certificatele de urbanism, autorizaţiile de construire, avize, cărţi de identitate, permise de conducere, autorizaţii de funcționare şi altele asemenea, nu o să expire pe perioada stării de alertă, valabilitatea acestora fiind extinsă pe toată perioada instituirii stării de alertă şi timp de 90 de zile după expirarea acesteia.
Ghidul pacientului COVID-19
Conturi CJC
Valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice se menţine pe perioada stării de alertă. Adică, certificatele de urbanism, autorizaţiile de construire, avize, cărţi de identitate, permise de conducere, autorizaţii de funcționare şi altele asemenea, nu o să expire pe perioada stării de alertă, valabilitatea acestora fiind extinsă pe toată perioada instituirii stării de alertă şi timp de 90 de zile după expirarea acesteia.
Ghidul pacientului COVID-19
Conturi CJC

- Ședință ordinară a Consiliului Județean Cluj - joi, 25.02.2021, ora 11.00
- Anunț ședință de dezbatere publică pentru aprobarea regulamentelor de navigație pe Tarnița și Fântânele 16.02.2021 ora 10.00
- Anunț convocare CTATU, Joi, 11.02.2021, ora 9.00
Programele prioritare ale Consiliului Județean Cluj
Reabilitarea si modernizarea drumurilor judetene
Restaurarea, conservarea și punerea în valoare a Ansamblului Monument Istoric Castel Banffy, Bonțida
Dezvoltarea și extinderea parcurilor industriale TETAROM
Modernizarea şi extinderea Aeroportului Internaţional „Avram Iancu” Cluj
Extinderea reţelei de alimentare cu apă şi canalizare
Edificarea Spitalului Pediatric Monobloc

Hotărârile Consiliului Județean Cluj
- Hotărârea nr. 22 - 25 februarie 2021 privind atr...
- Hotărârea nr. 21 - 25 februarie 2021 pentru modi...
- Hotărârea nr. 20 - 25 februarie 2021 privind în...
- Hotărârea nr. 19 - 25 februarie 2021 privind aco...