Index
Panorama
ConsiliulProgrameExecutivJudetul ClujTurismReprezentanta Bruxelles Marti, 27 Iunie 2017
Sediul Consiliului judetean Cluj
ConsiliulProgrameExecutivJudetul ClujTurismJurnalul Judetului ClujFormulareContact
Opera

Prima pagina > Comunicate > Sinteza sedinta extraordinara CJC

Sinteza sedinta extraordinara CJC

CONSILIUL JUDEŢEAN CLUJ 

 

Informare de presă

Ref: Şedinţa extraordinară a Consiliului Judeţean Cluj 

            Consiliul Judeţean Cluj s-a reunit astăzi, 09.08.2010, în şedinţă extraordinară pentru a aproba un Proiect de hotărâre privind solicitarea de transmitere a unui obiectiv de investiţii din domeniul privat al Statului Român şi administrarea Ministerului Finanţelor Publice - Agenţia Naţională de Administrare Fiscală - Autoritatea Naţională a Vămilor, în domeniul privat al Judeţului Cluj şi administrarea Consiliului Judeţean Cluj, precum şi transmiterea unui imobil din domeniul public al Judeţului Cluj şi administrarea Consiliului Judeţean Cluj - Regia Autonomă de Administrare a Domeniului Public şi Privat al Judeţului Cluj în domeniul public al Statului Roman şi administrarea Ministerului Finanţelor Publice - Agenţia Naţională de Administrare Fiscală - Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Judeţului Cluj.

            Vicepreşedintele forului judeţean, d-nul Radu Bica, care a prezidat şedinţa extraordinară de astăzi, a prezentat situaţia în care se află Consiliul Judeţean Cluj şi instituţiile din subordinea acestuia, care nu dispun în acest moment de spaţii suficiente şi adecvate pentru desfăşurarea activităţii. „Am identificat un spaţiu aflat în proprietatea Ministerului de Finanţe, cu beneficiar Direcţia Regională Vamală, situat în Cluj-Napoca, pe strada Dorobanţilor. Direcţia respectivă a fost mutată de la Cluj la Oradea, acest sediu nemaifiind necesar pentru această instituţie. În aceste condiţii am purtat o corespondenţă atât cu Ministerul de Finanţe, cât şi cu cel al Administraţiei şi Internelor, în urma căreia am stabilit ca acest imobil să treacă în domeniul public al judeţului şi în administrarea Consiliului Judeţean. În contrapartidă noi am transferat un spaţiu în care îşi desfăşoară activitatea Administraţia Finanţelor Publice a municipiului Turda, situat în Piaţa Romana nr. 15B, aflat în proprietatea noastră, Ministerului Finanţelor. În noul sediu ar urma să fie transferată activitatea Consiliului Judeţean, dar şi a unora dintre instituţiile subordonate, pentru sediile cărora suntem puşi, în acest moment, în situaţia de a plăti chirii”, a declarat d-nul Radu Bica.

            Consilierii reuniţi în plen au votat acest Proiect de Hotărâre, urmând ca acesta să facă obiectul aprobării în prima şedinţă de Guvern. 

Biroul de presă 

09.08.2010