Index
Panorama
ConsiliulProgrameExecutivJudetul ClujTurismReprezentanta Bruxelles Sat, 23 Septembrie 2017
Sediul Consiliului judetean Cluj
ConsiliulProgrameExecutivJudetul ClujTurismJurnalul Judetului ClujFormulareContact
Opera

Prima pagina > Comunicate > Semnarea contractului pentru Sistemul de management al deseurilor

Semnarea contractului pentru Sistemul de management al deseurilor

Invitatie de presa

Ref: Semnarea contractului pentru Sistemul de management integrat al deseurilor

             Vă invităm să participaţi mâine, 09.07.2011, cu începere de la ora 10.00, în Sala Mare de Şedinţe a Palatului Administrativ din Cluj-Napoca , la ceremonia de semnare a contractului de finanţare referitor la proiectul „Sistem de Management Integrat al Deşeurilor în judeţul Cluj”. Documentul va fi semnat de către preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, d-nul Alin Tişe şi ministrul Mediului şi Pădurilor, d-nul Borbély László, în prezenţa premierului României, d-nul Emil Boc.

            „Acest moment garantează implementarea acestui important proiect pentru comunitatea clujeană. Sunt astfel asigurate fondurile care ne vor permite parcurgerea etapelor care le mai avem pentru a finaliza realizarea noului sistem de management al deseurilor”, consideră preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, d-nul Alin Tişe.

Valoarea totală a proiectului este de 255.354.026 lei, din care valoarea eligibilă a Proiectului, susţinută din FEDR şi bugetul de stat, reprezintă 199.851.543 lei, contribuţia judeţului Cluj fiind de 3.997.033 lei. Proiectul prevede în principal închiderea şi ecologizarea depozitelor urbane de deşeuri menajere neconforme, construirea unui Centru de Management Integrat al Deşeurilor în municipiul Cluj-Napoca şi realizarea a trei staţii de transfer în Mihai Viteazu, Gherla şi Huedin.

În cadrul aceluiaşi eveniment va fi semnat şi contractul referitor la „Reabilitarea  siturilor poluate istoric - depozit deşeuri periculoase fosta UCT–Poşta Rît, Turda”, al cărui beneficiar este Primăria Turda.

 

Biroul de presă

08.07.2011