Raport procedura atribuire contract pista

Comisia de evaluare constituită de Consiliul Judeţean Cluj pentru atribuirea contractului de achiziţie publică pentru execuţia “Pistei de decolare aterizare de 3500 de metri şi suprafeţe de mişcare aeroportuare aferente” pentru Aeroportul Internaţional Cluj-Napoca, regie aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean, a decis astăzi, 14.12.2010, anularea procedurii de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 81 din HG nr.925/2006 privind achiziţiile publice.

            „Anularea procedurii de atribuire a avut loc ca urmare a depunerii de către ofertantul SC ROMSTRADE SRL a unei oferte inacceptabile, deoarece aceasta nu întruneşte cerinţele de calificare stabilite de către autoritatea contractantă prin documentaţia de atribuire”, a declarat vicepreşedintele Consiliului Judeţean Cluj, d-nul Radu Bica, care este şi preşedintele Comisiei de evaluare.

            Ofertantul are la dispoziţie, în conformitate cu prevederile legale, o perioadă de 10 zile de la data luării la cunoştinţă a rezultatului pentru depunerea unei eventuale contestaţii.

Biroul de presă

14.12.2010

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW