Index
Panorama
ConsiliulProgrameExecutivJudetul ClujTurismReprezentanta Bruxelles Marti, 23 Mai 2017
Sediul Consiliului judetean Cluj
ConsiliulProgrameExecutivJudetul ClujTurismJurnalul Judetului ClujFormulareContact
Opera

Prima pagina > Comunicate > Preluare documente Mociu

Preluare documente Mociu

                                                                                     

                                                      CONSILIUL JUDEŢEAN CLUJ

Informare de presă
Ref: Preluare documente pentru întocmirea cărţilor de identitate în comuna Mociu

        Consiliul Judeţean Cluj prin Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean care funcţionează sub autoritatea acestuia, continuă activităţile de preluare a documentelor pentru tipărirea cărţilor de identitate în comunele de pe raza judeţului Cluj.
         O echipă a Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, se va deplasa joi, 19 aprilie 2012, începând cu ora 09.30, în localitatea Mociu, judeţul Cluj, cu staţia mobilă, în vederea preluării documentelor pentru întocmirea cărţilor de identitate.
         Cetăţenii de pe raza comunei care au cărţile de identitate expirate, sau urmează să expire în următoarele 180 de zile, tinerii care împlinesc vârsta de 14 ani precum şi cei aflaţi în alte situaţii care impun eliberarea unui nou act de identitate şi cei care solicită viză de reşedinţă, se vor prezenta cu toate documentele necesare eliberării cărţii de identitate la sediul Primăriei Comunei Mociu.
        Pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţilor ce se impun în această etapă, premergătoare întocmirii cărţii de identitate (de preluare a imaginilor, cererilor şi documentelor necesare) se beneficiază şi de sprijinul angajaţilor din cadrul primăriei precum şi a organelor de poliţie locale.
         Menţionăm faptul că această acţiune de punere în legalitate cu acte de identitate a persoanelor se va realiza prin deplasarea cu staţia mobilă achiziţionată în cadrul proiectului: „Modernizarea activităţilor de evidenţă a persoanelor din judeţul Cluj”, finanţat prin Programul Phare 2006 “Fondul de modernizare pentru dezvoltarea administraţiei la nivel local”.
         Reamintim în acest context faptul că principalele beneficii pe care proiectul anterior amintit le aduce constau în:
- reducerea cu 50% a timpului de emitere a actelor de identitate şi a modificărilor în actele de stare civilă;
- îmbunătăţirea cu 20% a activităţii de evidenţă a populaţiei;
- creşterea cu 25% a securităţii informaţiilor cu privire la persoane;
- reducerea cu 50% a timpului de aşteptare la birourile şi ghişeele de relaţii publice.
 
Biroul de presă
18.04.2012