Preluare documente Marisel

O echipă de funcţionari din cadrul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean care funcţionează sub autoritatea Consiliului Judeţean Cluj, se va deplasa, mâine, 24 iunie, în localitatea Mărişel, jud. Cluj, cu staţia mobilă, în vederea preluării documentelor pentru întocmirea cărţilor de identitate.
      Cetăţenii de pe raza comunei care au cărţile de identitate expirate, sau urmează să expire în următoarele 180 de zile, tinerii care împlinesc vârsta de 14 ani, cei aflaţi în alte situaţii care impun eliberarea unui nou act de identitate, precum şi cei care solicită viză de reşedinţă, se pot prezenta cu toate documentele necesare eliberării cărţii de identitate, cu începere de la ora  09:00, la sediul Primăriei Comunei Mărişel.
      Pentru desfăşurarea în bune condiţii a activităţilor ce se impun în această etapă, premergătoare întocmirii cărţii de identitate (de preluare a imaginilor, cererilor şi documentelor necesare), lucrătorii Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, beneficiază de sprijinul lucrătorilor din cadrul primăriei şi a organelor de poliţie locale.

Biroul de presă
23.06.2011

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW