Obtinere certificat ISO 9001

Consiliul Judeţean Cluj a finalizat procesul de certificare a sistemului de management al calităţii, în conformitate cu prevederile standardului EN ISO 9001:2008. Astfel, începând cu data de 24.03.2009, forul deliberativ al judeţului Cluj este primul consiliu judeţean din România certificat în baza celui mai modern standard de calitate. 
            Standardul EN ISO 9001:2008 stabileşte cerinţele pentru sistemul de management al unei instituţii preocupate să demonstreze capacitatea de a furniza în mod constant un serviciu de înaltă calitate, în conformitate atât cu cerinţele şi aşteptările cetăţenilor cât şi cu prevederile legale, în vederea creşterii nivelului de satisfacţie al acestora.
          Obţinerea Certificatului ISO 9001:2008 prin care se atestă implementarea sistemului de management al calităţii reprezintă rezultatul eforturilor depuse de către toţi angajaţii Consiliului Judeţean Cluj pentru realizarea întregii documentaţii care a stat la baza implementării sistemului de management al calităţii şi atestă asigurarea unui serviciu public de înaltă calitate, în beneficiul cetăţenilor, prin participarea activă a funcţionarilor din aparatul de specialitate la luarea deciziilor şi la transpunerea lor în practică, în scopul realizării competenţelor instituţiei.
            Certificarea ISO 9001/2001 este valabilă până la data de 23 martie 2012.

Biroul de Presă
02.04.2009

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW