Modificare program Directia Evidenta Persoanei

Consiliul Judeţean Cluj prin Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean care funcţionează sub autoritatea acestuia, aduce la cunoştinţa cetăţenilor următoarele aspecte legislative privind actele de identitate ale cetăţenilor români, cu următoarele precizări:
          În vederea participării la alegerile pentru Preşedintele României din 22.10.2009, organizate în conformitate cu prevederile Legii nr. 370/2004, cetăţenii români cu drept de vot trebuie să deţină act de identitate în termenul de valabilitate.
În acelaşi timp, în conformitate cu prevederile art. 18 din Ordonanţa de Urgenţă nr. 97/2005, privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 15 zile de la data la care nu mai deţin un act de identitate valabil, cetăţenii au obligaţia de a solicita Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor eliberarea unui nou act de identitate. Nerespectarea acestor prevederi se sancţionează cu amendă contravenţională.
          La Serviciile Publice Comunitare Locale de Evidenţă a Persoanelor din judeţul Cluj s-au dispus măsuri specifice în vederea rezolvării operative a cererilor cetăţenilor, inclusiv adaptarea programului de lucru cu publicul.
          În acest context, pentru a rezolva în mod operativ solicitările publicului privind unele aspecte particulare, începând cu data de 23.10.2009 şi până în 06.12.2009, Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj, va avea următorul program de lucru cu publicul:
• în fiecare zi, de luni până sâmbătă, între orele 8:00 – 20:00
• în zilele de 22.11.2009 şi 06.12.2009, când vor avea loc alegerile, între orele 7:00 – 21:00.

Biroul de presă
23.10.2009

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW