Lansare proiect – Transparenta si calitate in administratia publica prin social media

În calitate de parteneri pentru judeţul Cluj în implementarea proiectului, Consiliul Judeţean Cluj, Instituţia Prefectului Judeţul Cluj,  Primăria Turda şi Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului Cluj  invită reprezentanţii mass-media, vineri, 11 iulie, ora 10,00, în Sala Mare de Şedinţe a Consiliului Judeţean Cluj, la lansarea proiectului ,,Transparenţă şi calitate în administraţia publică prin social media”. Proiectul este implementat de Asociaţia ”Asistenţă şi programe pentru dezvoltare durabilă – Agenda 21”, în parteneriat cu Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, finanţarea fiind asigurată prin granturile SEE 2009 – 2014, în cadrul Fondului ONG în România.
   Cu un puternic caracter inovator şi beneficiind de implicarea a nu mai puţin de 20 de instituţii şi autorităţi publice din judeţele Cluj, Tulcea, Mehedinţi, Suceava şi din Municipiul Bucureşti, proiectul îşi propune creşterea rolului societăţii civile în promovarea principiilor bunei guvernări şi ale participării cetăţenilor la procesul de elaborare a politicilor la nivel local şi promovarea dreptului fundamental al cetăţenilor de a participa la problemele publice, prin instituirea unor canale eficiente de comunicare şi consultare între cetăţeni şi cele 20 de instituţii/autorităţi publice implicate în proiect.
   Proiectul a fost gândit astfel încât să contribuie la transpunerea în practică a politicilor şi strategiilor Uniunii Europene şi ale Guvernului României în domeniul e-government în concordanţă cu prevederile Agendei Strategiei Europa 2020, care acordă un rol fundamental tehnologiei informaţiei, componentă esenţială a unei Europe competitive, bazată pe o economie  a cunoaşterii.

Biroul de presă
10 iulie 2014

Urmărește-ne

Consiliul Județean Cluj

FREE
VIEW