Index
Panorama
ConsiliulProgrameExecutivJudetul ClujTurismReprezentanta Bruxelles Vineri, 24 Martie 2017
Sediul Consiliului judetean Cluj
ConsiliulProgrameExecutivJudetul ClujTurismJurnalul Judetului ClujFormulareContact
Opera

Prima pagina > Comunicate > Comunicat privind coordonarea compartimentelor CJC

Comunicat privind coordonarea compartimentelor CJC



CONSILIUL JUDEŢEAN CLUJ

COMUNICAT DE PRESĂ

    Preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, domnul Alin Tişe, a emis Dispoziţia cu numărul 288/2008 privind delegarea coordonării unor compartimente din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean. Potrivit acestei dispoziţii, coordonarea Direcţiei de Urbanism din cadrul aparatului de specialitate a fost delegată domnului Radu-Vasile Bica – vicepreşedinte al Consiliului Judeţean. Reamintim faptul că în cadrul Direcţiei de Urbanism funcţionează Serviciul Urbanism şi Amenajarea Teritoriului, Serviciul Proiectare Teritorială, Mediu, Serviciul Autorizări şi Disciplina în Construcţii şi Unitatea de Implementare a Proiectului Managementul Integrat al Deşeurilor.Totodată, coordonarea Direcţiei Tehnice din cadrul aparatului de specialitate a fost delegată domnişoarei vicepreşedinte Fekete Emoke.Din Direcţia Tehnică fac parte Serviciul Lucrări şi Achiziţii Publice, Serviciul Dezvoltare Regională, Serviciul Proiecte cu Finanţare Internaţională şi Compartimentul Unitate de Monitorizare Servicii şi Utilităţi Publice.
    De asemenea, în vederea asigurării liberului acces la informaţiile de interes public şi a transparenţei instituţiei precum şi pentru a  garanta persoanelor fizice şi juridice din judeţul Cluj dreptul de a se adresa conducerii Consiliului Judeţean în legătură cu diferitele propuneri, sugestii şi reclamaţii care privesc activitatea instituţiei şi a celor care funcţionează sub autoritatea acesteia, domnul Preşedinte Alin Tişe a aprobat programul de audienţe, după cum urmează:

    Dl. Preşedinte Alin Tişe           
    Luni, orele 15,00-20,00

    Dl. Vicepreşedinte Radu Vasile Bica      
    Marţi, orele 13,00-15,00

    D-şoara Vicepreşedinte Fekete Emoke        
    Joi, orele 15,00-17,00


    În vederea înscrierii în audienţe, cetăţenii sunt rugaţi să se adreseze Serviciului Relaţii Publice şi Dezvoltare Locală, potrivit următoarelor coordonate de contact: Palatul Administrativ, B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 58, camera 9 (parter), telefon/fax 0264 503345, Tel Verde 0800 800 331 (apelabil gratuit din reţeaua ROMTELECOM), e-mail la adresa infopublic@cjcluj.ro sau la Cabinetul Preşedintelui Consiliului Judeţean – telefon 503330, 593677.

Biroul de Presă
7 iulie 2008